המערכת

רועי בית לוי
מנהל תוכן ותקשורת באגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה

רועי

סופר, מתרגם ויועץ לאסטרטגיה תקשורתית ודיפלומטיה ציבורית. עבד כעיתונאי בכלי תקשורת שונים בישראל ככתב ועורך. בוגר לימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב ולימודי תרבות וספרות באוניברסיטת ברצלונה.

דוא"ל: betlevi@isees.org.il, טלפון: 03-6222531

בן ישי דניאלי
עורך אתר זווית

בניש

כתב, עורך ומתרגם, בעל ניסיון עשיר מגופי תקשורת שונים בארץ. בעל תואר ראשון בארכיאולוגיה והיסטוריה מהאוניברסיטה העברית, בימים אלה משלים את לימודי התואר השני בעיצוב אורבני בבצלאל. פעיל בארגון "15 דקות – ארגון צרכני תחבורה ציבורית".

דוא"ל: ben-yishai@isees.org.il, טלפון: 03-6222531

ד"ר ערן ברוקוביץ'
המנהל המדעי של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה

A01A1774אקולוג ימי בעל תואר מוסמך מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט מהאוניברסיטה העברית. בוגר מחזור א' של תכנית ממשק של האגודה הישראלית לאקולוגיה, ובמסגרת זו שימש כיועץ המדעי של המדענית הראשית במשרד להגנת הסביבה וריכז את התכנית הלאומית להיערכות לשינויי אקלים. עוסק בייעוץ מדעי עבור גופים שונים כגון המשרד להגנת הסביבה והמרכז הביו-אזורי לניהול מערכות אקולוגיות בירושלים.
דוא"ל: eran@isees.org.il, טלפון: 03-6200025

ד"ר נטע ליפמן
מנכ"ל האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה

בעלת תואר מוסמך בחוג למדע המדינה באוניברסיטת תל אביב ודוקטורט מאוניברסיטת תל אביב. תפקידה הראשון באגודה היה ניהול תכנית ממשק (מחזור א'). לפני כן עבדה בארגונים סביבתיים בהם החברה להגנת הטבע, קמפוס טבע של אוניברסיטת תל אביב וחיים וסביבה – ארגון גג של שוחרי איכות החיים והסביבה. ניהלה את השדולה הסביבתית-חברתית בכנסת והיתה העוזרת הפרלמנטרית לענייני סביבה של חבר הכנסת דב חנין.
דוא"ל: neta@isees.org.il, טלפון: 03-7586553